Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Hogyan adhatok le rendelést?

Rendelést kizárólag a bdovi.hu oldalon, a webáruházban van lehetőség leadni, más módon (telefon, e-mail stb.) rendelést felvenni nem tudunk.

Mi a rendelés menete?

A megvásárolni kívánt termék(ek)et a KOSÁRBA gombra kattintva lehet a kosárba rakni.

A jobb felső sarokban található KOSÁR gombra kattintva áttekintheti a kiválasztott termékeket.

A + és - jelekre kattintva módosítható a termékek darabszáma, a termék neve alatt található TÖRLÉS gombra kattintva eltávolítható a termék a kosárból.

Bizonyos termékeinket csak árajánlatkérést követően lehet megvásárolni. Ha a kosár ilyen terméket is tartalmaz, akkor az AJÁNLATKÉRÉS gombra kattintva tudsz árajánlatot kérni.

Amennyiben szeretnéd megvásárolni a termékeket, kattints a TOVÁBB A PÉNZTÁRBA gombra. Ezt követően megadhatóak az elérhetőségek, szállítási és számlázási adatok.

Amennyiben rendelkezel kuponnal vagy hűségpontokkal, ezek beváltására is itt van lehetőség.

Ezt követően kiválaszthatók a szállítási és fizetési módok. A rendelés összegzésénél áttekinthetők a megrendelni kívánt termékek és az adatok. Kérjük ellenőrizd adataid és amennyiben minden megfelelő, kattints a MEGRENDELEM gombra.

A webáruház rögzíti a megrendelésed és automatikus visszaigazolást küld e-mailben.
A megrendelésed akkor tekinthető véglegesnek, illetőleg a szerződés akkor tekinthető létrejöttnek, ha kollégáink a rendelést feldolgozták és e-mailben visszaigazolták.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

FoxPost csomagautomata

Sameday futárszolgálat

Házhozszállítás futárszolgálattal (előre utalás)

Házhozszállítás futárszolgálattal (átutalás)

Csak állami intézmények, önkormányzatok, iskolák, óvodák, bölcsődék számára érhető el ez a fizetési mód.

Házhozszállítás utánvéttel

MPL Házhozszállítás

MPL csomagautomata

MPL Posta Pont

MPL Postán maradó szállítás

Mennyibe kerül a szállítás?

FoxPost csomagautomata: 1190 Ft. Utánvétes fizetés esetén +2% utánvét költséget számolunk fel.

Sameday futárszolgálat: 1490 Ft

Házhozszállítás futárszolgálattal (előre utalás): 1890 Ft-tól. A szállítási díj egyedi, a rendelt termékek méretétől, tömegétől függően. A szállítási díjat visszaigazoló e-mailben kollégánk jelzi a vásárló felé.

Házhozszállítás futárszolgálattal (átutalás): 1890 Ft-tól. A szállítási díj egyedi, a rendelt termékek méretétől, tömegétől függően. A szállítási díjat visszaigazoló e-mailben kollégánk jelzi a vásárló felé.

Házhozszállítás utánvéttel: 1890 Ft-tól. A szállítási díj egyedi, a rendelt termékek méretétől, tömegétől függően. Utánvétes fizetés esetén +2% utánvét költséget számolunk fel. A szállítási díjat visszaigazoló e-mailben kollégánk jelzi a vásárló felé.

MPL Házhozszállítás:

0-10 kg: 1990 Ft/db

10-20 kg: 2990 Ft/db

20-40 kg: 5990 Ft/db
Ezen lehetőséget választva 3500,- Ft csomagkezelési költséget számolunk fel.

MPL csomagautomata: 990 Ft

Ezen lehetőséget választva 3500,- Ft csomagkezelési költséget számolunk fel.

MPL Posta Pont: 990 Ft

Ezen lehetőséget választva 3500,- Ft csomagkezelési költséget számolunk fel.

MPL Postán maradó szállítás: 990 Ft

Ezen lehetőséget választva 3500,- Ft csomagkezelési költséget számolunk fel.

A megjelölt szállítási költségek csak Magyarország területén érvényesek.

Külföldi szállítás esetén a várható szállítási díj a cím megadását követően jelenik meg.

A szállítási költség bruttó 200 000 Ft megrendelés felett ingyenes.

Nagyméretű sportszer, bútor, tábla esetében a szállítás a súly és a távolság arányában kerül kiszámításra.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A szállítás módjától függően az alábbi fizetési módok közül lehet választani:

Szállítási mód

Utánvét

Átutalás

Előre utalás

FoxPost csomagautomata

✔ (díja a megrendelt termékek árának +2%-a)

Sameday futárszolgálat

Házhozszállítás futárszolgálattal (előre utalás)

Házhozszállítás futárszolgálattal (átutalás)

Házhozszállítás utánvéttel

✔ (díja a megrendelt termékek árának +2%-a)

MPL Házhozszállítás

✔ (díja 3.500 Ft)

MPL csomagautomata

✔ (díja 3.500 Ft)

MPL Posta Pont

✔ (díja 3.500 Ft)

MPL Postán maradó szállítás

✔ (díja 3.500 Ft)

Hogyan tudom lemondani vagy módosítani a rendelésemet?

Amennyiben a rendelésed leadtad, de még nem került kifizetésre és nem hagyta el a csomag a raktárunkat, és valamilyen okból szeretnéd lemondani vagy módosítani, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (e-mail: info@bdovi.hu, telefon: +36 1 486 1971 vagy +36 20 466 6499).

Hogyan kaphatok hűségpontokat?

Visszatérő vásárlóinkat hűségpontokkal jutalmazzuk. Minden vásárlás után hűségpontok járnak, melyek akár a következő rendelésnél be is válthatóak.

Hogyan válthatom be a hűségpontjaimat?

A hűségpontok beváltására a rendelés leadása során van lehetőség. 1 hűségpont 1 Ft kedvezményt jelent. A Hűségpont megadása mezőbe beírva adhatod meg, hogy meglévő hűségpontokból mennyit szeretnél felhasználni.

A hűségpontok 1 évig érvényesek.

Tudok kedvezményt kapni a termékekre?

Időszakos akciókkal készülünk vásárlóinknak, ami során a megjelölt termékek kedvezményes áron rendelhetők. Ezen kívül a korábbi vásárlásai után kapott hűségpontok bármikor beválthatók.

Hol tudok érdeklődni rendelésemmel kapcsolatosan?

Rendelésed állapotát a webshopunkban, a Felhasználói fiók - Korábbi rendelések menüpontban láthatod.

Amennyiben kérdésed van, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (e-mail: info@bdovi.hu, telefon: +36 1 486 1971 vagy +36 20 466 6499).

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Nem, a rendelés anélkül is leadható, hogy a webshopba regisztrálnál. Ugyanakkor a rendelések könnyebb követhetősége és a hűségpontok gyűjtése miatt javasoljuk a regisztrációt.

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelések feldolgozási ideje 2-3 munkanap. A rendelés feldolgozását követően e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, melyben részletes tájékoztatást adunk a termékekről és a szállítási díjról, valamint a fizetés módjáról.

Kérjük, amennyiben átutalással vagy előre utalással szeretnél fizetni, csak a visszajelzésünket követően utald el az árat a megadott számlaszámra.

Az összeg beérkezését követően kollégáink összekészítik a rendelést és átadják a kiválasztott futárszolgálatnak, akik pár nap alatt kiszállítják neked a termékeket.

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát a rendelés kiszállítását követően a megadott e-mail címedre küldjük. Amennyiben nem találod a beérkezett levelek között, kérjük a SPAM/Levélszemét mappát is ellenőrizd.

Amennyiben nem kaptál számlát, kérjük keresd fel ügyfélszogálatunkat.

Hogyan tudok ajánlatot kérni?

Ajánlatot az Ajánlatkérés menüpontra kattintva kérhetsz.

Ha pontosan tudod mit szeretnél, válogasd össze a termékeket, majd kosárra kattintva válaszd az ajánlatkérés menüpontot. Ezt követően kiegészítő információkat adhatsz meg (pl. Ha van keret, pályázati forrás felhasználása miatt).

Ha nincs pontos elképzelés, szívesen állunk rendelkezésedre. Ez esetben kérjük add meg, hogy milyen termékekre, mekkora mennyiségre szeretnél ajánlatot kérni. Ha pontos kerete van (pl. pályázati forrás felhasználása), ajánlatunkat annak megfelelően dolgozzuk ki.

Kollégáink 1-2 munkanap alatt igényesen kidolgozott árajánlatot küldenek a megadott e-mail címre.

További kérdésem van, kinek tehetem fel?

Kérdésedet felteheted írásban, a Kapcsolat gombra kattintva vagy az info@bdovi.hu email címen, vagy hétfőtől péntekig, munkaidőben telefonon is keresheted ügyfélszolgálatunkat a +36 1 486 1971 vagy +36 20 466 6499 telefonszámokon.