Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Ügyesedni programozás: Zöldség-gyümölcs

Cikkszám: SJ_BD-TO0189

Az applikáció hasznos szerepet tölt be a programozás és a digitális kultúra tantárgy tanításakor.

Általános iskolás diákoknak ajánljuk, olyan alapfogalmak bevezetésére alkalmas, mint: algoritmus, utasítás és problémamegoldás.

A tantárgyi kapcsolódásnak köszönhetően, a tantárgyhoz kapcsolódó célok és kompetenciák is fejlődnek az applikáció használata közben.

Kiemelt fejlesztési területek:
• megfigyelőképesség
• koncentráció
• vizuális figyelem
• térbeli tájékozódás
• algoritmikus gondolkodás
• kreativitás

A játék menete:
A robot kiválasztása után, lehetőség van a differenciálásra. Az irány mutatásával könnyíthetjük a játékot, míg az irányok mutatása nélkül, nehezebb teljesíteni a feladatot.

A nehézségi szintek a feladatkártyák számát jelölik:
• Könnyű: 2 képkártya, 2 feladat
• Közepes: 5 képkártya, 5 feladat, 2 akadály
• Nehéz: 10 képkártya, 10 feladat, 4 akadály

A feladat, hogy a virtuális robotot kell eljuttatni a küldetésben szereplő feladat szerint a megfelelő helyre. Az utasítások egyszerűen az előre, hátra, jobbra és balra gombok segítségével történnek. A küldetés helyes elvégzése után, csillaggal jutalmaz az applikáció.